Ronny – MIN VERSTE FIENDE // BYSCENEN

Title:

Ronny – MIN VERSTE FIENDE // BYSCENEN

Venue:

Kongens Gate 19 7012 Trondheim, Norway

Show Name:

Ronny – MIN VERSTE FIENDE // BYSCENEN

Host:

BYSCENEN

Artists:

Date & Time:

FRIDAY, SEPTEMBER 17, 2021 AT 3 AM UTC+08

Show Description:

En av Norges beste og morsomste unge komikere, Ronny Torsteinsen kommer nå med sitt nye soloshow, Ronny – Min Verste Fiende

Ronny har slitt med indre demoner siden barneskolen, så når pandemien kom og alle show ble avlyst bestemte han seg for å bruke tiden på å finne ut hva som var galt med han. Og ikke bare ble han kvitt depresjonen, han lagde et fantastisk show ut av det!

Ronny er en fremadstormende komiker som trass sin unge alder allerede har levd et langt liv, på godt og vondt. Som komiker har Ronny stått på alle landets scener. Han står på Latter i Oslo, har opptrådt på Latter Live på NRK, og har stått på Thomas Gjertsen sin Humorgalla i Trondheim, hvor han ble presentert som et av landets nye store talenter. Han bekreftet alles lovord om talent, med hans første soloshow “Sorry mamma”, som ble en braksuksess og ble spilt på store og små scener i hele landet. Som privatperson har Ronny mye i bagasjen. Rusmisbruk, depresjon og angst er tre ord som har preget mye av Ronny sitt liv. Man skulle kanskje tro at dette var et vanskelig utgangspunkt for å gjøre god humor. Det er det ikke. I hvert fall ikke for Ronny Torsteinsen. Å gjøre triste og vanskelige temaer om til humor, er en kunstform Ronny behersker mesterlig. Ronny er en god gammeldags “fuck up” og livet hans utformer seg deretter, og slikt blir det gode vitser av. Denne balansen mellom det triste og det morsomme, er grunnen til at Ronny Torsteinsen nå er en av norges mest spennende unge komikere. Dette er et show alle bør se. Og kanskje vil du innse at du også er din verste fiende.

Antall billetter er dessverre begrenset i år, og de må forhåndsskjøpes. Det anbefales derfor å kjøpe billetter i god tid før forestillingen.

Mer info:
www.byscenen.no/event/ronny-min-verste-fiende

URL: