Mark le Fêvre - HELDIG // Skråen - NY DATO

Title:

Venue:

Kjellerups Torv 5 9000 Aalborg, Denmark

Show Name:

Host:

Skråen

Artists:

Date & Time:

FEB 19 AT 2 AM – FEB 19 AT 5 AM UTC+08

Show Description:

Mark le Fêvre har besluttet at flyttet sin tour grundet hele den nuværende situation - og det betyder, at showene med Mark le Fêvre på Skråen den 15. oktober 2021 flyttes til den 18. februar 2022.

▪ Showet den 15. oktober 2021 kl. 19.00 flyttes til den 18. februar 2022 kl. 19.00
▪ Showet den 15. oktober 2021 kl. 21.30 flyttes til den 18. februar 2022 kl. 21.30

Allerede købte billetter gælder til den nye dato.

Har du ikke mulighed for at deltage ved den nye dato, refunderes billetten. Har du købt billetten på billetlugen.dk, får du automatisk besked. Billetlugen har lige nu meget travlt, og vi opfordrer alle til ikke at henvende sig til Billetlugen. Du skal forvente en behandlingstid på 4-6 uger. Vi takker for tålmodigheden.

Har du købt billetten i Skråens Billetsalg eller hos Salling (Aalborg), refunderes billetten i Skråens Billetsalg i Nordkraft, som i øjeblikket har åbent mandag, onsdag og fredag kl. 15.00–17.00.

Billetter refunderes frem til den 5. april 2021.

En lille hilsen fra Mark ⬇️
Af hjertet tak til jer tusindvis af mennesker, der allerede har købt billet til mit kommende show ”HELDIG”.
Showet er allerede rigtigt godt på vej, og jeg glæder mig meget til at optræde for jer.

Desværre har nedlukningen af landet dog betydet, at jeg ikke har kunnet optræde og finpudse showet, og jeg har derfor valgt at udskyde de shows, der er planlagt til efteråret 2021. Turnéen vil i stedet starte i januar 2022.

Lidt kedelige, men også nødvendige nyheder, som bunder i, at jeg er meget passioneret omkring mine optrædener. Jeg ville hade at gå på scenen med et show, der ikke er nået at blive ligeså godt, som jeg gerne vil have det skal være.
Jeg skylder mig selv og ikke mindst jer, der har valgt at bruge jeres aften og jeres penge på mig, at levere det bedst mulige show.

Jeg håber derfor, I forstår beslutningen og har lyst til at beholde jeres billetter.

Jeg glæder mig rigtigt meget til premieren og på forhånd tak for tålmodigheden.

Mark le Fêvre annoncerer nyt one man show! 👏

Glæd dig til at opleve showet, der bærer titlen “HELDIG”, på Skråen den 15. oktober 2021!

Mark le Fêvre debuterede i 2019 med One-man showet BØVL. Showet solgte 20.000 billetter, og fik en seks-stjernet anmeldelse med ordene ”Veloplagt, veldrejet og skarpt”. Han blev nomineret som ”Årets Komiker” til Zulu Comedy Galla i 2019 – en fantastisk start på karrieren. ”Og mit kommende show bliver heller ikke så tosset endda” – siger Mark le Fêvre
Med showet HELDIG er Mark på en mission, han selv omtaler som: ”At få grinet tilbage, når der til tider ikke er skide meget at grine af”. HELDIG kredser bl.a. om at få en chance til, at omfavne de bump livet giver en på vejen i stedet for altid at male fanden på væggen.

Idéen til det nye One-man show HELDIG tog faktisk sit udspring i BØVL, hvor han arbejdede med moralen: ”at det ikke kan betale sig at bekymre sig, da ens største frygt sjældent bliver til virkelighed”.

Det skulle vise sig, at netop den morale efterfølgende havde et tragikomisk udfald i komikerens eget liv. En uge efter showet havde haft premiere på tv, fik Mark beskeden fra sin læge om, at de troede han havde kræft.

”Mennesket i mig var bange, men komikeren i mig var dybt imponeret over timingen! To ting er stensikkert: 1: Jeg glæder mig til at komme ud med mit nye show. 2: Jeg tør fandeme ikke have en stor morale med” – siger en i øvrigt fit-for-fight Mark le Fêvre.

Vi glæder os allerede til 2021!

Billetsalget i Salling (Aalborg), Skråens Billetcafé (mandag, onsdag, fredag kl.15-17) og på Billetlugen.dk

URL: